23.11.2012

On sulla ystävä...

Tänään olen viettänyt hyvin suuren osan päivästäni YouTuben ääressä. YouTubessa minulla on pyörinyt oikeastaan vain Disney-aiheiset videot. Näin perjantai-iltana minulle tuli täällä Savonlinnan yksinäisyydessä tosi hyvä fiilis Disney-musiikkia kuunnellessani. Erityisesti minut sytytti tänään Toy Storyn "You've Got a Friend In Me". Videota katsoessani sain tosi hyvän idean, että laitanpa tänne blogiin kaikkia erilaisia versioita kyseisestä kappaleesta! (En tiedä, onko se teistä hyvä idea, mutta minusta se oli...) Ja kaikkia erilaisia versioita löytyi roppakaupalla!!!! En viitsi laittaa niitä kaikkia tänne, sillä ette te kuitenkaan jaksaisi kuunnella niitä kaikkia... Ja hyvää suomalaista versiota en löytänyt millään, mutta oletan, että te tunnette sen jotenkin jo ennestään...

Tämä ensimmäinen on alkuperäinen versio kappaleesta. Hyvä ja mahtava kappale!



Tässä on mahtava sovitus kappaleesta kitaralla näppäillen! Olen kateellinen tuolle kitaristille! Tehkääpä perässä jos osaatte!



Tämä versio on minun lempparini. Toy Story 3:sta espanjalaistyylinen versio kappaleesta. Ihan paras!



Viimeiseksi oli pakko laittaa tämä Simpsoneissa esitetty versio samasta kappaleesta. Hehe. Anteeksi huono kuvalaatu, ei löytynyt parempaa.


1 kommentti:

  1. Hihii, kun mulla alkaa kitaratunnit, pyydän ensimmäisenä, että opetellaan tuo Toy Story. ;) Tai en ehkä ensimmäisenä, mutta jossain vaiheessa.. ! Latinoversio oli paras minustakkii!!

    VastaaPoista